Hanımlar ben 23 yasındayım ilk bebegim suan 1 yasında ve hala emıyor. Ama artık goguslerımın goruntusunden nefret etmeye basladım hıc bir estetiği kalmadı. Sanki vucudumdakı ıkı sarkık deri gibi. Daha yasım genc olmasına ragmen neden bu kadar sarktı bılmıyorum. Hem sarkık hemde ıcı bos gibi duruyor. Bu durumdan bıcak altına yatmadan nasıl kurtulurum sizin bı onerınız varmı. Bu esımle aramızda da sorun olmaya basladı. Kendisi sorun ettıgıne dair hıc bısey soylemedı ama ben olarak esım sanki bundan rahatsız gibi gelıyo. Bu konuyla ilgili bilgisi olan benım gibi bu durumu yasamıs olanlar bana bilgi verebilirmı