Alpbeybi hehe evet bizimki de 10 dan sonra uyur hep. Erken yatırmayı denesem de uyanıyor 🤷♀️ Ve evet gündüz uykuSu sevmeyengillerden bizim evlatlar. Hatta geçen gün bu uygulamada günü ile ilgili gelişiminde gündüz uykusunun beyin gelişimine önemi falan yazıyordu o gün psikolojim bozuldu oğlumun Zeka gelişimi uyumuyor diye yeterince sağlıklı olmaz mı falan diye. Ama elimde olan bir şey değil ki. Sanki bilerek uyutmuyorum ah her yerden bir şey çıkıyor karşıma, bunalıyorum net.