Selam canım anneler, bebeğim 3 ay 5 günlük, yeni başladı, gündüz uykuya geçerken kendini çok sıkıyor, ağlıyor, kıvranıyor resmen, gece uykuya geçerken şimdilik bir sıkıntı yok ama çok sık uyanmaya başladı, saat başı uyanıyor😔 çok yorucu bir durum hem bebek için uykusunu alamıyor, hemde benim için dinç olmak istiyorum, var mı aramızda böyle yaşayan? Sizin nasıl geçiyor günler