Sesaa1 66 hamile kaldım 95 doğuma girdim doğumdan sonra 76 düştüm ama sütüm oldun diye yediiğim için 86 kilo oldum diyetisyene gittim emzirme diyeti yaptık 69 düşmüştüm ama diyetleri bırakınca çabuk kilo alan bir yapım var tekrar 77 olmuşum diyete başlayalı 5 gün oldu şuanda 73 düştüm tekrar 😅70 lerde sayıp duruyorum 60 larda saysam ne güzel olur