Urazkooo Acemi_annee viccoda ilk adım ayakkabısından memnun kalmıştım muhtemelen o da iyidir ben yedekli alma taraftarıyım bence iki markaya da şans vermeliyiz şuan vicco da deneyeceğim ben 🤣
Acemi_annee Urazkooo vicco daha mantıklı geldi aslında tabanı olduğu için baya memnun kalanda var ama renklerini pek beğenemedim bakalım