Acemi_annee Anneler 15 aylik oglum var evler haliyle soğuk panduf alacağım ama ne almalıyım kararsizim hafif sıcak tutan önerebileceğiniz bir marka varmı oglum yeni 14 aylikken yürümeye başladı ayakkabıya da pek alışamadı onun için hafif birşey istiyorum
Xkimbilirkim Acemi_annee benim aldğm çok güzel ama bir bebek mağazasından almştm net üstünden alanlar cevap verir yukarda kalsın diye yazdım
Xkimbilirkim Acemi_annee ya mağaza her yerde yok ismini de pek hatrlamıyorm ama kuzu derisinden yapılmş yumuşacık altına da elyaf dolgusu konulmş.ama siz tabanlı femişsnz bir yorumda bu slipstoplara bakın istersenz havuzda giyilenlerden var ya kalın değiller ama tabanı var ayağını tutar
Acemi_annee Taze1mom altı bez mi yani ben altı ayakkabi tabanı gibi oluyor ya onlardan düşünüyorum geçen sene altı bez pandif diye aldim hem soğuk geciriyo altı da hemen yırtıldı oglum orumcekte geziyordu
GiybetReis Acemi_annee bana burda bi çok önerisine güvendiğim anne kokopatik önerdi ordan aldım. Daha gelmedi bekliyoruz. 3al 2öde kampanyası var şuan😊
Mina0202 Acemi_annee ben yeni aldım kızım 8 aylık yürümüyor daha ama panduf çok güzel çıktı trendyoldan 80 tl ama hem dışarda hem içerde kullanabileceğim şık bir ürünn dışı pamuksu içi terletmeyen yapıda ella bonna sayfasına bir bakın isterseniz
Acemi_annee Mina0202 evet gördüm vicco ve bunun arasında kaldım altı nasıl acaba sadece bez mi yoksa ayakkabı gibi altında birşey varmı
Urazkooo Elle bonna var trendyoldan almıştım benim evin altın boşluk çok soğuk oluyor bir haftdır kullandık gayet sıcak tuttu
Milamoms Acemi_annee tipotic diye bı sayfadan almıştım hem yazlık hem kışlık yapıyorlar 2 kıştır giyiyor çok memnun kaldım
Acemi_annee Milamoms bunları babylinbow dan da gördüm ama oglumun ayağında çorap bile durmuyor ayaklarında topukları da düz tutar mi bilemedim öneriniz için teşekkür ederim
Urazkooo Acemi_annee viccoda ilk adım ayakkabısından memnun kalmıştım muhtemelen o da iyidir ben yedekli alma taraftarıyım bence iki markaya da şans vermeliyiz şuan vicco da deneyeceğim ben 🤣