Benim oğlumda 31 aylık 1.5 aydır bu süreç içerisindeyiz. Bu dönemlerde genel olarak inatçılık ve benim dediğim olacak diretmesinin yoğun olduğu dönemler. Bizimde başladığımızdan beri tuvalet eğitiminde en büyük sıkıntımız inatlaşmak, tuvalete gitmek istememek oldu. Dakikalarca tuvalette oturduğu halde yapmayıp kalktığı anda olduğu yere yapardı😬 yani 34 haftalık hamileyim bir de bu süreç cidden yıpratıcı oldu benim için. Çok sinirlenip çok ağladım oğluma yansıtmadan. 1 hafta olmadan gece kuru uyanmayı tuvaletini tutmayı öğrendi ama sırf inatlaştığı tuvalete oturmak istemediği için olduğu yere saldı oğlum çişini hep. Şimdi daha iyi gibiyiz diyemeyeceğim 1.5 ay oldu artık yani. Ben götürdükçe yapıyor o da yani binbir tavlama yöntemiyle götürüyorum tuvalete yoksa belki yine olduğu yere yapacak. Arada azıcık kaçırıp çiş demesiyle koşuyoruz tuvalete devamını öyle yapıyor🤷🏻♀️😆