mehtap92 bnce gece tuavlete götürmeyin,üstüne yaptıkça rahatsız olup yapmayacaktır,kızıma 1aydir eğitim veriyorum,gece gündüzu bir bıraktım,gece tuvalete götürmedim,bı ara üstünü yaptı geceleri,hasta olur diye gece götürmek istedim ama yapmak istemedi tabi altına yaptı, yapınca uyanıp rahatı olduğunu belli edip çıkart dedi,tabi ben geceleri bir kaç defa uyandıkca göturmek istedm ama ağlayıp yapmak istemedi artık kafamda üstüne yapsada gece görturmemeye karar verdim çünkü istemiyor,arada geceleri uyanıyor tuavlete gidelim mi diye soruyorum kafayı hayır dercesine sallıyor götürmüyorum,sizde zorlamayin bırakın üstüne yapsın rahatsız olsun o zmn tutmayı öğrenir..çok zor gerçekten, tuvalet eğitimini dusnunce 2.cocuk yapma isteğim gitti,tabi ilerde unutursam yaparım da suanlik hazır değilim🤭😅