Nisaoz Doğduğundan beri veriyorum 40 günlük bebeğim ama ben mamadan sonra veriyorum dili damağı kurumasın diye bir sıkıntı olmadı doktor da verebilirsin dedi suyun zaten ne zararı olabilir silikon kaşıkla 1 çay kaşığı kadar veriyorum ben sarılık geçirdiğinde şekerli su da verdim değeri birden düşmüştü onunla :)) hala da arada şekerli su veriyorum sebebi bazen kıvranıyor belki diyorum karnı felan ağrıyordur iyi geliyor sonrasın da bana ilk başta çevrem çocuğu şekere alıştırma dedi ama içtiği mamada öyle 1 çay kaşığı kadar zaten ne olabilir ki diye düşünüyorum arada çok nadir veriyorum