arkadaslar merhaba
Bugun 50 gunluk oldu bebegim. 3 gundue inanilmaz huysuzdu hic susmuyo, uyumuyo, uyusa bile hemen uyaniypdu. Normalde huysuzlugu aksam 9-1 arasi olurdu ve sonra uyurdu. ama dun 5 gibi uyudu ve hic hic durmadi hep agliyordu. Bugun kayinvalidemin aklina geldi biraz su verelim mi dedi bende caresizlikten kabul ettim. 2 tatli kasigi kadar dinlenmis su verdim ve bebek rahatladi resmen. Simdi cok sukur uyuyor ve gayet rahat gorunuyo. Bu saatten sonra su vermeli miyim versem bile nr kadar vermeliyim bilmiyorum. Siz bebeklerinjze ne kadarlikken su vermeğe basladiniz?