Ataselim Nurdanesila canım 1 buçuk ay sürdü sarılık bizde. Mama takviyesi yaptım sütüm yetmiyordu. Yine de sık sık emzirmeye çalıştım
Tubis5712 Nurdanesila sürekli beslemelisin uyanmadığında soy gıdıkla hala aynıysa elini hafif ıslat yüzüne su yap Islak bi mendil bez falan değdir uyanmıyo diye düşünme sakın
Nurdanesila Oglumunannesiyim bizde 15 günlügüz 25 günlük olunca tekrar kontrole gtcez insallah o zamana kadar geçer bizimde :(
Nurdanesila Busraaa333 çok şükür sarılık değerimiz 7ye düşmüş tehlikeli bir değer değil dedi doktorumuz daha önce ilgilenip sormuştunuz bu sferde haber vereyim dedim. Ayrıca ilginiz için teşekkür ederim insan böyle dönemlerde buna bile cok mutlu oluyor :)