Feyzagkgz canım benimde kızım 1,5-2 aylıkken meme reddi yaptı ayakta hoplayarak emzirdim hep hiç pes etmedim ama meme reddi o kadar kötü bir psikolojiki insanın kendinden tiksindiriyor ama sana tavsiyem sakın pes etme bir iki ay bile sürebilir bu durum ama sonrası varya seni bir emmeye başlasın öyle bir huzurki iyiki mücadele etmişim diyorum. Bende devamlı mastit oluyordum o dönem ağrıdan uyku uyuyamıyordum. Yaralar için madecasol sürebilirsin ama emzirmeden önce iyice yıka