28 günlüğüz. Emzirme düzeni oturmadi. Ilk 3 gün süt gelmedi mama verdim. Sonra coook az geldi. Sut yapıcılar, pompalar vs denendi sütüm Geliyor ama 2 saate bir emzirmeye yetecek doyuracak kadar değil. Hâlâ sağım yapıyorum. Neden emzirmiyorum? Memeler yara oldu ilk haftada ona rağmen israrla emzirdim sonra dayanılacak gibi olmadi acıdan sütüm daha da azaldi … iyileşmesi için 10 gün zaman verdim o esnada da sagip biberonla mama ve sütle veriyorum . Düzen hala öyle… memeler iyileşmedi. Yeri geldi kan sağdım çocuğa verilecek gibi değil… Sut kırmızı..
Ağlayarak emzirdim tepinerek sağdım…
Çok yoruldum acıdan artık.. memeleri de reddediyor çok nadir alıyor…
Ilk başlarda uc yoktu 1 ayda onları bile cikarttim… kendime hiç acimadan..
Son durumda şu, silikon meme kalkanı var onunla alıyor biraz ama o da yaralara tuz basıyor sanki ..Ona rağmen veriyorum acı icinde.
(Yaralar için de coook kremler denedim cook arasıyla yaptım duyduğuma koştum..) sizden istediğim tecrübeniz nedir, bu konuda bana nasıl yardımcı olursunuz ..
Ve bebeğimi mememe nasıl kalkansız alıştırabilirim. Meme reddi çözümü nedir … (Meme reddi bu mu artık onu da bilmiyorum)