cemrenin_annesii benim bebeğim 9 aylık deli gibi beşikte sallanan bı bebekti bende oda aşırı yıprandı şimdi bütün ihtiyaçlarını karşılayıp besige koyuyorum arkadan da pis pis sesi açıyorum kendi kendine uyuyor 🧿ama gece uykuları hala düzgün değil hem meme istiyor hemde diş çıkarıyor onun dışında gündüz güzel benim bebeğim çabuk alıştı ben salla bırak yapmadım direk kestim sallamayi çok şükür kabul etti inşallah sizde diledigniz gibi basarabilirsiniz 🥰