Eftosunannesi canım biz 4 aylıkken kontrolümüze geçmeyen pişik, gaz sancısı, kokulu ve gürültülü kaka, kakada mukus şikayetleriyle gittik. Bebek küçük olduğu için test yanıltabilir dedi ve test yapmadık. Lakin doktorum süt ve süt ürünlerini kesmemi söyledi. Kestikten sonra yarım ay boyunca bebeğim zorla emdi. Ben süt ürünlerini bıraktıktan sonra bebeğim memeyi bıraktı. 5 aylıkken alerjik mama kullanmaya başladık, 1 ay devam ettik 6. Ay kontrolüne gittiğimizde bebeğim sadece 100 gr almıştı. Onu da verdiğim tadımlardan aldığını söyledi doktor. Alerjik mamayı kestik, aptamil konformil’e geçtik, şuna bebeğim 6 ay 23 günlük toparladık daha iyiyiz. Kakada kan görmedikçe sıkıntıya girme dedi. Ama kakada kan gördüğün an dar bir çemberin içine tekrar gireriz dedi. Her kakasını kontrol ediyorum. Enterogermina kullanıyoruz, biraz olsa rahatlatıyor çok şükür. Kakaya dikkat etmeni öneririm, alerjik mama kullanmanı önermem.. inşallah gerek kalmaz çok geçmiş olsun 🙏🏻💜