Pembebeyzmavi 2 yaş sendromu erken ergenlik gibi dusunun. Bağımsız olma derdiyle herseyi kırıp dökülüyorlar. Birey olduğunu size kanıtlamaya çalışıyor. Her çocuk farklıdır ama benim kızımda sarılma falan ise yaramadı. Biz direk kendi haline bıraktık. 12 14 ay arası çok zorladı sonra sakinleşti. Şuan 26 aylık çok nadir kriz anları oluyor. Geçecek merak etmeyin. Ona yapabileceği sorumluluk verin. Ekmek getirme gibi 🤭 kendisi yemegini karıştırdın yemeye çalışsın o öyle uğraşırken siz de çaktırmadan ağzına verin 😄