Pembebeyzmavi hayir kuzum s8zde sıkıntı yok bebegin sendroma girmiş erken girmiş benim oglumda erken girdi hala çıkamadı maalesef şu şu sinirlendiğinde kendini yere atmalar ve kafasını vurmalar başladı maalesef öğretmeni böyle durumda onu kucağıma alıp sakinleştirmeye çalışmamı yada ilgisini çekebileceğini bi sey bulmami istedi eskiden yemekleri sağa sola atardı senin bebegin gibi büyüdükçe bu azaldi su an eline tabağını alıyor evet masada yemiyor ama orta sehpaya çıkıp onu üstünde yiyiyor en azından dağıtmadan bazen dağıtıyor da insallah bi an önce biter wu sendrom ne zıkkım bi şeymiş