Brsnysr
bbusra134
Benim bebeğim şu an 4 ay 20 günlük doğumdan itibaren mamayi hiç kesmedim doğduktan 1 2 ay emdi sonra bıraktı ben şuan için eğitim Alicam yani bırakmış bi bebeğe tekrar denicez insaAllah faydası olur ya bu eğitimi de 2 yaşına kadar emiyo genelde bebekler yani emen bebekler o yüzden belki alırsa yine baya emer diye umutlandim çok istiyorum emmesini psiklojik olarak bana da iyi gelicek