Arkadaşlar bende bebeğime 3 aylıktan itibaren su veriyorum e bebek te bebekler için hazır su var tekrardan kaynatma vs yapmaya gerek duymuyorum açıkçası.Tabi öncelikle kendi doktorumuza da sorarak vermeye başladım . Kimi doktor 6. Aya kadar suyu vereyi doğru bulmuyor kimi ise su vücut ihtiyacı verilebilir diyor bizde kendi doğrumuzu suyu bebeğe vermekte kıldık. Çok şükür suan da 4 aylık bi sıkıntı da yasamadık kontrollerde hersey temiz çıkıyor 🤲🏻