Gulenay1234 Merhaba kızlar bebeğimin 6. Aya girmesine bi on gün filan kaldı yavaştan tadımlara başlıcaz su verebilir miyim artık suyu nasıl veriyorsunuz ne kadar bebek istediği kadar içebilir mi ne zaman verilebilir?teşkkürler şimdiden
iki_prens_annesi Gulenay1234 ek gidaya gecince su werin istedigi kadar icsin hazir suyu kaynatp soguyunca icirin illa ek gidada vermeyin artik hep icsin vucudu susuz kalmasin biberona koyun ara ara icirin suya alissin yoksa icmeyeblir bazi bebeklr su icmeyi sewmiyolr
senamiray Gulenay1234 içtiği kadar veriyordum ne içse kârdır 8 aylık günde bir çay bardağı içiyor biberonla suluk karışık bazen ben içerken bardağımdan içiriyorum
Erayalpp TheBaby kaynamış soğumuş mu yoksa hazır su mu veriyorsunuz bizde 3 aylığız hem meme mama veriyorumda arada bende vermek istiyorum açıkçası
Hahdhw Erayalpp biz 3 aylıkken oğlumun iderarında hafif pembelik oluyordu bezine geçiyordu her sabah değiştirdiğimde fark ediyordum doktora söyledim idrar testi yaptı temiz çıktı susuzluktan da olabiliyor temiz suyu kaynat ılımasını bekle içtiği kadar içir demişti bence doktora danışmadan vermeyin çünkü genel olarak anne sütü karşılıyor diyorlar hepsini
Bebegimm1 Erayalpp bebegm mama ve anne sutu aliyordu doktorum mamada su ver demisti dogdugu gün her mamadan sonra cay kasiginda su veriyordum buyudukce miktarıni arttirdim
TheBaby Gulenay1234 Direk hazır su. Nasıl alışırsa öyle gider. Hazır suyu kaynatmak🤷♀️ Ben doğduğundan beri mamasını dahi şöyle yapıyorum. Kaynar suyum hazır olur termosta günlük. Onu eklerim üzerine hazır su eklerim. Sonrada mamayı eklerim. Kaynatılmış soğumuş suyu hiç içtinizmi siz🤢
Hellolo Haziranda doğdu benim bebeğim malum aşırı sıcaklar vardı ve verdim yani o zamandan beride kesmedim hergün veriyorum birkaç yudum içiyor bir zararını görmedim 4 aylık olduk birkaç fırt çekiyor bırakıyor
Gulenay1234 TheBaby o zaman yapmam tabi bende mikrobu var ölsğn diye kaynatıyorlar sandım bebeğe zararlı diye öyle bi kaç yorum daha okudum da
TheBaby Gulenay1234 Bu kadar hassaslıkta iyi değil. Vücut varsa mikrobuda alıp bağışıklık kazanacak. Neden aşı vurduruyoruz. Neden aşı sonrası ateşleniyorlar😉
Minikprensannesi06 Gulenay1234 ben 1 haftalıkken vermeye başladım şuan 11 buçuk aylık hiçbir şey olmadı