HelloBenMiyasee tamam canım çok sağol 🥰
Selimustafa Çocuk ne zaman hazır olursa o zaman.
Selimustafa bende çok istiyrium ama odalarımız çok büyük belki tasiniriz diye bekliyorum
Burcu60 ne kadar erken o kadar iyi bence