Selimustafa Kızlar bebisleri kaç yaşında ayrı odaya aldınız. 20 aylık oğlum var abisinin odasına baza alsak korumali. Orda yatar mi sizce erken mi
Burcu60 Selimustafa ben ayiramiyorum 3 yaşına girecek ama odalar çok büyük ve daha oda yapamadım yatacagini düşünmüyorum hep üzerini acıyor
Deletedmom5284 2 küçük çocuk tek başına aynı odada kalmamalıymış birbirlerine zarar verebilirler, mesela kaynım eşimin suratına yastık kapatıp üstüne oturmuş boğmaya çalışmış kayınpederim anlatır devamlı sanki başka çocuğum var gibi 😂😂😂
Selimustafa Burcu60 benim büyük oflum da üç yaşında ayırdım çok zor oldu. Ben tulum giydiriyorum hala okisinede sorun olmuyor
Nil614kara Selimustafa Karyola aldım ben yanında koruması var yanına yastıkta sıkıştıyorum kafasını korumaya vurmasın diye öyle yatıyor.
Selimustafa Nil614kara tamamdır teşekkür ederim bende aynı şekilde düşünüyorum koruma ile yatar inşallah