Ben boyle bi soru sordum bebegim 21 gunluk, evet memede uyuyor ve surekli meme istiyor. Bu beni yormuyor ya da rahatsiz etmiyor. Doyup doymadigini anlamadigimi yazmistim. Geceleri uyurken kendim zorla alarm kurup emziriyorum 3 defa. Doktorum 2 saat boyunca emzirmenin yanlis oldugunu yarim saatin yettigini ve araliklarinin 2 3 saat olmasinin yeterli olacagini soyledi. Zaten daha fazla emerse kusuyor ve gaz problemi oluyor. Bunu neden ona yapayim. Kaldi ki annenin dinlenmesi her acidan bebek icin cok onemli. Bebek istiyor diye hem onu rahatsiz edip hem de boyle bi aliskanlik kazandirip kendimi 9 aylik falan olunca bitkin hissedip daha kotu bir bakim sergilemek istemiyorum. Burada goruyoruz memede uyuyor diye artik anneler yorgun dusup memeyi biraktirmak istiyor. Ben de zorlaniyorum memede uyutmak varken zor olani tercih ediyorum. Sirf ileride ona daha guzel bakayim diye. Ayrica niye bu agresiflik. Herkesin tercihleri farklidir.