Glitter Tebrikler! Şu anda bu platformun en fedakar, en iyi, en çocuğunu düşünen annesi siz oldunuz. Yeni anne olmuş, bir bebeğin düzeninden habersiz olan, yaşanılan bazı şeylerin normal olup olmadığını bilmeyen insanların burda fikir almak istemesi çok mu anormal? Ya da diyelim bebeğinin hiç uyumamasından dolayı çok yorgun, bitkin ve desteğe ihtiyacı olmak bir kadını sizden daha kötü bir anne mi yapıyor? Belki de o annenin sadece kendiyle aynı durumdaki annelerle destekleşmeye ihtiyacı var yalnızca, olamaz mı? Bunların da hepsi bir kenara, bir anne diyelim ki bebeğinin bir durumundan rahatsız ve bunu buradan paylaşıyor, bundan SİZE NE? Burada değişik değişik bir sürü içerik görüyoruz her gün, herkesin hoşlanmadığı şeyler başka başka. Hoşlanmadığınıza cevap vermeyeceksiniz, yapmanız gereken sadece bu. He tabi gecenin bir vakti kafa yorup oturup bu konuyu açmanız da ilginç bir olay. Herkes sevmediği her başlığı yeni bir posta taşısa nasıl olurdu mesela? Hayat bizi ilgilendirmeyen şeylerle dolu, her meseleden üzerimize vazife olan ve olmayan şeyleri ayırmamız lazım. Üzerimize vazife olmayan şeylerle ilgilendiğimiz zaman çok çirkin oluyoruz emin olun. Şimdi gidin mükemmel anneliğinize devam edin, bundan sonra bir konuda yorum yaparken de ‘bu beni ilgilendiriyor mu’ diye düşünün.