bireylul canım sütün kesilirse yapacak birşey yok bunu düşünerek kendini daha çok strese sokma . Benim bebeğim 4 aylıkken emmeyi bıraktı alerjisi olduğu için o mamaları kabul etmedi biberon zaten tutmadı sadece uykusunda emzirdim gözünü açtığı anda kıyameti kopariyordu çalışıyorum işe başlayamadim iznimi uzattım stresten sütüm çok azalmıştı humana süt çayı tükettim düzenli olarak ve kesinlikle en önemli şey bol su içmek ve ben 10 aylıkken ise başladım inanır mısın bir yaşında süt iznim bitti ve memeye döndü hemde hiç ummadığım bir an da doktor muayenesinde kazağımi kaldırıp emmek istedi şok oldum şimdi 13.5 aylık süt iznim yok öğlen aramda koşa koşa eve gidiyorum ve emzirecegim için o kadar hevesli ve mutlu ki kahkaha atarak yatıyor kucağıma çektiğim herşeye değdi çok şükür diyorum . Bunu anlatma sebebim sütün bitecek diye kendini strese sokarsan daha da azalır kendimden biliyorum çünkü.. Yemene dikkat et bol su ve sıvı tüket stres yapma ve emsin diye zorlama daha da uzaklasmasin sağım yap hee sütün biterse de yapacak birşey yok şükür ki 6 ay emmiş inan bana tanıdığım bebekler var bir damla anne sütü tadamamiş durumda.