bireylul
Oğlum doğduğundan itibaren iştahla emen bir bebek olmadı, 6.aya kadar tek göğüs ile ilerledim, sol göğsümü asla almadı, sağıyordum ben de ama oğlum doğru dürüst emmediği için haliyle sütüm de çok azdı. 6.aydan sonra tamamen bıraktı, şimdi 15 aylık, mama içiyor hâlâ da, 2 yaşına kadar da devam edeceğim. Çok şükür sağlığı da gelişimi de yerinde, yani her bebek anne sütü alacak diye bir şey yok, sağlıklı olsunlarda gerisi halloluyor bir şekilde, üzmeyin kendinizi.