Mom7676 benim ilk kızımda öyleydi emzirdkçe çogalıyordu sarılık doktor mama ver hemen gecer dedı kızım mamayı isteöedi 2 bucuk ay sürdü daha sonra oğlum oldu bu sefer ben tecrubelıydım kan grubunu öğrendim oğlumun 2. Gün sarılık yükselmeye basladı hastanedekı hemsırede ınat ettı vermıyo mamayı sutun var emzir diyo ben emzırdıkçe yükselıyo em son az bısy mama verdı hemen 2 derece dustu ve benı taburcu ettı akşam 1 kutu mama aldık gundur 3 kez mama verdıysem 1 kez emzırdım gece hep emzırdım şükür 1 haftada gectı tavsıyem mama alın cocuk yıpranıyo sarılıkta kan grubuna da neden baktırdım kızımda ABO uyusmazlıgı vardı ondan oluyodu olumda da var