Benim kızımda öyleydi 40 günlükken geçti sarılığı devam ediyor ve sebebi yok yani. Tek çaresi sürekli emmesi emerek atıyor vücudundan sarılığı öyle söylendi bize. 40 günlükken dr a gitmiştik her şey normaldi sarılığı açısından ertesi gün bi uyandım çocuğumun yüzü iltihap gibi kupkuruydu kıyafetinin yakası felan hep sarı sarı iltihapti çok ağlıyordu çörek otu yağı sürdüm nemlendirici sürdüm suratının kuruluğunu alsin nemlensin diye sonra o iltihaplar döküldü sarılığı geçti nasıl olduysa dr da çok şaşırmıştı ne sebeple öyle oldu bilmiyoruz.🤷♀️