[silindi] benim bebeğim de 10 aylık burun akıntısı ara sıra öksürük var götürdüm doktor 5 gün antibiyotik kullan dedi kullandım ama hiçbir faydası olmadı yanında zyrtec diye bir şurup verdi bir de iburamin kullandık ama hiç fayda etmedi başka doktora götürücem 😔