[silindi] Şimdi doktora götür demeyin lütfen her şeyde götürmek istemiyorum geçen doktor kızdı her şeyde getirme hastane pis bir ortam dedi. Hapşırma, gözde sulanma, balgam hırıltı şikayetlerimiz var. Ne olabilir bu?
Glysrcn [silindi] gribal enfeksiyon başlangıcı demişti hırıltı şikayetiyle gittiğimde. Bi gün ara verip tekrar gittim ben öksürük çoğaldı ve bebeğim boğazında balgamdam ne düzgün nefes alabiliyordı ne de uyuyabiliyordı. İyi ki gitmişim ilacı değiştirdi bi kere kullanmayla bile fark etti rahatladı. Ciğere inecekti belki de. Bence doktora götürün
Balkizlarim [silindi] Üşütme olabilir gözde sulanması için bir şey diyemem hırıltı için bol bol ıhlamur verin pekmezi tereyağında erit ılık su katıp karıştırın verin Ve başka doktora götürün bence Tedbir senden takdir Allah’tan pişman olmamak için özelde olsa götürmek gerek
[silindi] [silindi] hmen korkmayın havalar sogudu bnım bebeyım de hasta ateş var ama bklıyecm cunku ilaç var elimde gecmese goturecem inşallah
Glysrcn [silindi] sekrol diye bi şurup . Ama lütfen kendiniz alıp kullanmayın doktor tavsiyesi olmadan.
GoGirl [silindi] balgam hirilti olmasi basit bir olay degil. Acikcasi ben burnu aksa goturuyorum kucukler daha onleyici seylerle antibiyotige gerek kalmadan atlatiyor. Gecmis olsun.
betuuls [silindi] benim bebeğim 2,5 aylık. Burun tıkanıklığı, gözde sulanma ve arada hapşırması var. Doktor grip olmuş dedi
Snm_tkz [silindi] canım benim bebeğimde öksürüyor hapşırıyor dün geceden beri bende doktora gitsem mi gitmesemmi karar veremedim hastane ortamına sokmak istemiyorum bebeğimi bende napcağımı şaşırdım😢
dml2703 Snm_tkz bizim kız da öyle 6 aylık kaç gündür öksürük hapşırık burun akıntısı doktor antibiyotik ve calpol verdi bakalım 😟
DuyguDamla [silindi] canım benim kızımdada böyle başlıyo grip oluyo büyük ihtimalle bende pek hastane yanlısı değilim ama ilerlesinde istemiyorum benim kızım şurup falanda içmiyo çünkü sağlık ocağına götürüyorum genelde çok çok ağır olursa giderim hastaneye 1-2 gün takip et o sırada geçirebilicek şeyler dene devam ederse en azından sağlık ocağına gidebilirsin
[silindi] DuyguDamla götürdüm ciğerleri iyi dedi burun kanalları nefed alırken çok açılırsa dakikada 30 40 kere göğüs kafesi inip çıkarsa film çektir dedi