asiltonunmommysi Aynen bizim ilk bebeğimiz ilk zamanlar tükürüğü kaçıyordu hiiikk diye ses geliyordu ama reflü yatağı kullandım bizim reflü yatağımız yanlardan korumalı olduğu icin eşimle ortamıza aldık yattık zaten yatağın %80 yatak kaplıyor geri kalan yerde biz yatıyorduk 😂 2 aya yakın yanımızda yattı yavaş yavaş tükürüğü bogazina kaçınca kendini kurtarayım öğreniyordu yatağına geçtik yatağını benim yanıma koyduk yan tarafı açılıyor bi ses gelse uyanıyorum zaten gündüz de halan reflü yatağında oturma odasında yatıyor kamera almaya bi türlü firsat olmadı masallah 4 aylık olacak zamanla alışıyor merak etme ama yatağının yanları korumalı ise ortanıza alabilirsiniz kayıyorsa ayak ucunun yatağın altina bisey koy o zaman asagi kaymaz