asiltonunmommysi Bi hevesle park beşik almıştım yatağımıza bitişik duruyor oda küçük zaten. İlk günler eve geldik dikişlerimden biraz zorlandım diye yatırmadım bidaha orda eğilip alırken rahatsız oldum. Gündüz salonda reflü yatağında koltuğa yatırıyorum. Park yatağa geri döndüm geceleri. Uyurken çok iniyordu ilk zamanlar hasta oldu vs derken burnu tıkanıyordu acayip sesler çıkarıyordu korkup yanıma aldım yatağından yine. Eşim salonda yatmaya başladı bazen rahat yatsın diye biz salonda yattık o yatakta yattı 1 ay olacak eşim hala korkuyor park yatağa yatırtmıyor öksürüyor tıkanıyor gibi oluyor diye. Siz nerde nasıl yatırıyorsunuz çocuklarınızı geceleri ses falan çıkarınca korkmuyor musunuz bi aşamadık alışır diye korkuyorum yatağımda yatırma taraftarı hiç değildim
Anneyok1 asiltonunmommysi Doğduğu günden 12 aylık olana kadar hep koynumda yattı şimdi ilk uyuyunca park yatakta sonra babasıyla aramızda
TheBaby asiltonunmommysi Yatağın yanında tavana asılı zıpzıplı hamak var. Onda yatıyor. Diğer aldığım yatak ise bir köşede öylece duruyor
Deletedmom_21 asiltonunmommysi ben surekli park yatağında yatiriyorum canım altina yuksek yatak koydum alip koymam rahat olsun diye
asiltonunmommysi Deletedmom_21 Equinox Burcu35 AmyMom BihterZiyagil Kk41 geceleri inlemiyor mu ses falan çıkarıyor mu sizinde, çok inliyor benimki öksürüyor tıkanıp tükürüğünden. Korkuyorum ya
Equinox asiltonunmommysi doğduğundan beri park beşikte yatıyor hiçbir sorun yaşamadık şuan 1 yaşında.
Damla_eflin asiltonunmommysi Oldu Bitti Yanımda Yatıyor 4 Ay 22 Gunluk Suan Oglum Hep Yanımda Yatıyor Besıgı Sevmiyor 🤷♀️ Kendinı Acarak Yatacak Cunku
Burcu35 asiltonunmommysi Mobilya beşiğin ön korumasını çıkardık bizim yatakla birleştirdik orada yatıyor 2.5 senedir. İnşallah bu kış odasına alıştırmayı denicem 🤷🏻♀️
ugursuzsafiye asiltonunmommysi anne yani yatagi aldim 1 gun onda yatmadi hep yanimda yatti emzirdigim icin kolayima geldi sonra bi kez yanimdan dusunce korktum simdi odasini ayirdim besigi var ama yine emmeden uyumadigi icin gece de emmek icin uyandigi icin korktum uykuluyken besine koy cikar belki dusururum diye yer yatagi yaptim odasina emzirerek uyutuyorum Uyuyunca odama geciyorum aglayinca yanina gidip bazen yaninda uyuyakaliyorum 😂 Yere oyuncaklarini koydum sabahlari aglamiyor kalkip oynuyor benide uyandirmiyor bazen hatta oynayip gelip emip geri uyumus oluyor 🤪😂 Eger odamdaysam sabah emekleyek yanimiza geliyor 😍✨ 11 aylik 💕
BihterZiyagil Doğdu doğalı anne yanı beşikte yatıyor, yattığım yerden görebiliyorum. Yanımda hiç yatırmadım korktum, ya ters bi hareket yapsam uyurken elim kolum gelse bi tarafına.
Kk41 asiltonunmommysi park yatağında yatıyor 11 aylık hiç bir sorun olmadı. Çok memnunum alt bölüme gectim
ballilokmaninannesi @asiltonunmommysi benim kızım park beşikte kendisi yatmak istemiyordu uyumuyordu yani besige koyunca.bende yanımda yatırdım 6 7 aylıkken odasında yatırmaya başladım bazen yanımızda bazen odasında uyudu.şimdide ayrı yatıyor ama sabaha karşı yanımıza geliyor.ben çalışıyorum ailem bakıyor park beşiği orda şimdi beşikte yatıyor ben küçükken alıştırmak için çok denedim yatırdım park beşikte hiç öyle sıkıntılar olmamıştı
kucukcivcivimm asiltonunmommysi İlk 2 ay falan reflü yatağında kendi beşiğinde yattı. Sonra reflü yataksız yattı 5 aya kadar. 5. Ayda hastalanmıştı bende yanıma aldım 2 gece alış o alış. İkimize de çok iyi geldi beraber uyumak. 😊 Böyle bende hem emzirme hem de birşey olsa kolay erişebilir olduğu için daha iyi uyuyorum. 4 yaşına kadar yatmasında olumsuz bir sonuç vermediği söylendiğinden sakınca görmüyorum açıkcası.
hyt_50 asiltonunmommysi Ben gece anne yanı beşikte uyuttuyorum gündüz de küçük süngeri var onda uyuttuyorum
ecemylmaz asiltonunmommysi doğduğundan 6. Ayına kadar sepet beşikte yatırdım hareketlendiği için korktum park yatak aldım şuan 22 aylık aynı odadayız fakat o park beşiğinde yatıyor
Equinox asiltonunmommysi hayır hiç böyle bir durum yaşamadık nefes alamama sebebi bence başka bir şeydir doktora götürün derim.
Deletedmom_21 asiltonunmommysi benimkide inliyor hem gece hem gunduz doktoruma sordugumda korkma ruyasinds ne görüyorsa ona inliyordur her bebekte olur bu dedi o kadar cok inliyor ki beynime kazindi artık yatarken o ses geliyor habire kalkıp bakmak zorunda kalıyorum
BihterZiyagil asiltonunmommysi yani oluyordu ilk doğduğunda ama kendini kurtarıyordu, ben çok takılmıyordum zaten yatak da eğimliydi ve kafasını yana çeviriyordu yatarken. O kadar kolay değil yani bebeğin boğulması Allah esirgesin.
Bitanem27 asiltonunmommysi küçük galiba bebeğiniz o sesler uzun süre bizde de oldu uyutmadı her ıg dediğinde baktım bıguluyor sandım eşimle nöbet tuttuk geçiyor o sesler 8 aylık oldu anne yanı beşiği aldım öyle yatıyor