Ceylancns zor oluyor mu evet çok zor oluyo ikisini birden idare etmek. En büyük korkum gece uykularıydı büyük kızım gece uykusu nedir bilmez 2 saatte bir emmek için uyanırdı aç tok farketmez. Heralde sarılıktan dolayı sürekli uyandırdım 2 ay alışkanlık oldu ondan diye düşündüm hep sütüm kesilip mamaya başlayınca birde yanımızda yatmaya başlayınca dizeldi 😂 hamileliğimde çok zorlanmadım hiç sadece yemek yiyemiyordum her şeyden tiksiniyordum hazır yemek dahil buna et vs iki hamileliğimde de yiyemedim küçük kızımda hiç kilo almadım desem yeridir nerdeyse 1 ay 1 kilo alıyorsam diğer ay 2 kilo vermiş oluyordum. İlk kızım karnımda pek hareketli değildi ama 2. Asla yerinde durmuyordu 🙄 kan sulandırıcı iğne kullandım son 3 ayımda oda çok zorladı beni ağrısı vs doğumdan korkuyordum deli gibi hemde ilk doğumum çok çok zor geçti normal başlayıp (suyum gelmişti) 12 saat sonra sezeryanla bitti ilk emzirmemi bile hatırlamıyordum. Neyseki bunda öyle olmadı her şeyi hatırlıyorum ve çok kolay geçti 11 de doğum yaptım 3-4 gibi ayağa kalktım baş dönmesi haricinde sıkıntı olmadı o gece bebeğimin altını vs hep kendim değiştirdim oturdum kalktım sanki hiç doğum yapmamış gibi hiç ağrım olmadı 1 gram bile bu süreçte büyük kızım annemlerde kaldı bitek doğum yaptığım gece hastanede kaldım 24 saat geçmeden taburcu olucaktım ama ilaçlar olduğu için antibiyotik 24 saat dolmasını bekledik hemen çıktım hastaneden büyük kızımı kucağıma alana kadar ağrım yoktu 😂 sonrasında 1 hafta bel ağrısı çektim şiddetli şekilde ama tamamen benden kaynaklı kucağıma almamam gerekiyordu o şekilde onu ama işte 🤷🏻♀️ İlaçlarla geçti şimdi biri 19 biri 4 aylık ikiside birbiriyle oyunlar oynamaya başladı yavaş yavaş. 2 hafta doğumdan sonra annemlerde kaldım bel ağrısı yüzünden sonra kendi evime geldim bir rutin oluşturduğunda hepsi oluyor hiç merak etme ikisini aynı anda uyutmaya alıştırdım öğlen beraber uyuyorlar akşam ikiside uyanmadan uyuyor zaten küçükte sarılık problemimiz olmadı allahtan hiç 🙏 seneye daha da rahatlarım inşallah ama bir daha çocuk mu tövbe 😂😂😂
ikiz kızlarım olsun çok isterdim ikiz gibi kızlarım oldu mutlaka otomatik salıncaklardan al küçüğü için çok çok kullanışlı ben sürekli salıncağa koyup büyük kızımla ilgileniyorum hem daha tecrübeli oluyorsun 2. De sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏