Melekanne16 Sedakcby Aynen bende merak ettim post açtım acaba sadece ben miyim yoksa herkes aynı mı diye baktım herkes aynı demek ki benim bebeğimde sorun yokmuş diyorum 😂😂
Sedakcby Melekanne16 kesinlikle canım maşallah ları var bebiskerimizin olcak okadar yani yapacaklar böyle yaranazluklar hepsi normal 😍
Utkucan Sedakcby aynen aynen ya emiyor sonrasında bile yatağa koyarken pat gözleri açıyor sürekli ağlıyor kucağa alana kadar emekleme pozisyonunda bekliyor ve bağırıyor
Sedakcby Utkucan hahah yerim yaa aynı yani benim bebeğimde o şekilde bazen gülüyorum gece gece onu öyle görünce bide yalandan ağlamalar başladı. Gözlerini sıkıyor ki yaş aksin diye. Boş boş bagrıyo 😅
Yusufegemom Melekanne16 ben yazdım sandım bian 🤦♀️ 7 ay 14 günlük 1 haftadır aynen böyleyiz ek gıda yemiyor dişte çıkarıyor gece aglayarak uyanma sürekli kucak istemesi giydirirken çığlık çığlığa aglama ve asla uyumak istememe fazlası var eksiği yok 😔
Jives Melekanne16 bizi anlatıyosun. 7 aylık 7 günlüğüz. Özellikle gece ağlayıp yatmak istememesi beni çok yoruyor. Son zamanlarda başladı bu da
SeOnBay Melekanne16 7+27 yiz bizde de aynı şekilde. Ek gıda ile aranız nasıl ? Bizimki 5 6 kaşık alıyor sonra hiç yemek istemiyor kafayı çeviriyor 😔 hele sidefer hayatta içmiyor kaşıkla sürekli döküyoruz boşa gidiyor bende yemeğinin içine koyuyorum artık 🙄
Melekanne16 SeOnBay Benim oğlum da öyle ya bu aralar ek gıdayı reddediyo bi iki kaşık alıyo o kadar aralıklı zamanlarla veriyorum çok uğraştırıyor beni
Heyecandorukta SeOnBay demir damlasinin yemeklerle 1 saat arasinin olmasi lazim sadece meyve ile ayni anda verilebilir. Meyve puresine karistirin mecbursaniz. Yemegine koyunca vermemis gibi oluyorsunuz
Buselifs Melekanne16 7+6 gece cok uyanmaya başladı 10 dk bir 30 dk bir uykuya geri dönememe vs. Allah yardımcımız olsun atak dönemi diye de görünüyor bende de neden böyleoluyor acaba halbuki gece 3 kez kalkardı eskıden
Melekanne16 Buselifs Aynılarını yaşıyoruz şuan 10 dk da yada 30 dk da bir uyanıyor ağlıyor nedenini anlayamıyorum
Buselifs Makaron_88 Gündüz toplam kaç saat uyuyor acaba bizimde kısaldı zaten 30 dk lık uykuları vardı 3 4 kez uyurdu şimdi azaltmaya çalışıyor gibi geliyor
Makaron_88 Buselifs Yarımdan 3 uykuydu ama ataktanmış geçti çok şükür şuan gündüz 3 3 buçuk saat uyuyor 2 vea 3 uyku yapıyoruz