Han30 3 gündüz 3 gece en az anne sütü yada mama verilmesi gerekiyor die biliyorum.7 aydan itibarende tadımlıktan biraz fazla olacak şekilde ek gıda verilmesi gerekiyor die biliyorum.Tamamen öğün düzenlemek vs… 1 yaş sonrası tamamen normal öğüne başlanabileceği gibi uzmanlardan duymuştum canım umarım işine yarar ☺️8 aydan itibaren bebekler için labne ve zerdeçallı mercimek çorbasının çok faydalı olduğunu duymuştum kırmızı etinse demir oranını bebekte düzenlediğinide ebe hanımdan öğrendim sağlıkla büyüsün miniğim 😘