Han30 ayları aynı oğlumla bebeğinizin, benimkinde bizle beraber öğün yapıyor 3 öğün diyelim emiyorda ,abisiyle meyve saatide yapıyor,benn Abisini bu aylarında bu kadar beslediğimi hatırlamıyorum hiç ama ozamann sutum coktu kaliteliydi bu bebeğimde 6 aya kadar mama takviyeside yaptık günde 1 biberon kadar ,oyuzden fazla gelmiyor bana ,ki sizin bebiş bitirmiyormusta yaptıklarınızı bence fazla değildir