Eğer problem gaz değilse 2. Ayda böyle yapıyor Muş bazı bebekler benimki hala arada yapıyor. Meme reddi olabilir, yorgunluk tan olabilir.Süpürge sesi açıyorum ise yaramazsa emmiyor (veya emerek uyumuyosa yatirtmiyor diyelim)ya hani kaldırıp gezdiriyorum sakinleşince meme teklif ediyorum yine mi olmadı gezerek emzirmeye çalışıyorum(nadiren)
Hafif hoplatmak da işe yarıyor kolik bebeklerde ise yaradığı için aklma gelmişti.