Mikimous2218 Oglum su 3 gundur surekli agliyor aglamakdan sesi kisildi uykuya dalamiyor alti temiz gazini cikartiyorum emiyorda ama bazen emmek bile istemiyor daha 61 gunluk bebegim niye boyle yapiyor
Yagmur58 Mikimous2218 benim oğlum da öyleydi gazı vardı gaz damlası kullandım uyumazdı sürekli ağlardı uykuya dalamıyordu sürekli salliyordum suan 5 aylik geçti şükür. Muhtemelen gazı vardır😊🥰
Egemeninannesi21 Mikimous2218 aynı benim oğlumda uykuya dalamıyor gaz problemimiz var zaten damlalar kullanıyorum hatta lavanta yağı aldım bi peceteye2 damla damlatıp baş ucuna koydum uyusun diye ama hiç fayda etmedi
Mikimous2218 Gulsurmeli bilmiyorum ki aglamakdan sesi gitti yavrumum yarin hastaneye goturcen bakalim uykuya bile dalamiyoruz
Gulsurmeli Mikimous2218 Genelde bu atak haftalarında bu şekilde oluyorlar kızım 2.ay atağını çok zor geçirmişti o dönemde bu dedikleriniz vardı atak haftasında mı bir bakın isterseniz. ☺️
Mikimous2218 Gupssse Yagmur58 bizde gaz damlasi kullaniyoruz gazini falam cikartiyor ama surekli agliyordu uyanirken aglardi aglayarak uyurdu. Yeri geldimi emmek bile istemezdi ayagimda sallardim huzursuzdu hep
Yagmur58 Mikimous2218 aynıydık vallahi 🤣 hastaneye götürürdüm doktor sen gazını çıkarsan da yine olur gaz sancısı ve karin ağrısı demişti. Ağrı kesici de veriyordum ara sira 😊
emirinannesii Mikimous2218 cok fazla gaz sancısı var sabahtan akşama kadar ağlıyor kullanmadığım gaz damlası kiraz çekirdekli kemer anason kalmadı simdi humana iyi geceler çayı ve kimyonlu rezene çayı aldım günde iki kez 30 cc veriyorum gaz ve kolik sancılarına iyi geliyormuş 🤯
emirinannesii Melegim1 humana kimyonlu rezene çayı ve iyi geceler çayı veriyorum yarımşar tatlı kaşığı 100cc 4 e bölüyorum gün içinde