MotherOfAlmila Momsmom Valla bulgur iyi diye, her gun kisir yapip dolaba atiyorum, ara ara yiyorum ama tabi ki eskisi gibi degil yine de sutum. 7. Ayimizin icindeyiz biz de. Bazen ne yapsan olmuyor ama denemekte fayda var.
Momsmom MotherOfAlmila ne yazik ki herseyi denedm ama olmuyo cdden naparsam yapaym. Ksmet 5 ay emzrmekmis
senamiray Momsmom sık sık sağ canım su iç kuru meyve hoşafı yap bolca sıvı tüket doğal şekerli gıdalar ye
Kelebegimmmm Momsmom eğer sağımla olmuyorsa o zamn hormonel problem vardr günde en az 10 defa 3 hafta sağdınz mı
Marblinggg Momsmom kuru börülce soğan hurma baklagiller rezene papatya anason ısırgan otu kimyon en önemlisi günde 3-4 lt su
Gunesinannesi17 Momsmom bebeğim doğduğundan beri birşeyler kullanıyorum başlarda humana iyi geldi fakat daha sonra etkisini yitirdi mesela e bebekteki lohusa şerbetini içtim bi işe yaramadı sonra mesh markasının anne çayı var onu içiyorum hem şekersiz hem de içinde papatya falan var çocuğu da sakinlestiriyor. Şimdi Solgar ve malt içeceği kullanıyorum ve gece boyu özellikle su içmeye özen gösteriyorum sütüm var çok şükür 5 aylık olduk.
Gunesinannesi17 Gunesinannesi17 Bir de bana üzüm şırası güzel süt yapmıştı belki denemek istersiniz :)
Kzvural2542 Gunesinannesi17 solgar ve malt içeceği etkili mi canm hangisinden alsam diye düşünüyorum bende bestlak mi solgar mi hangisini onerirsiniz
Gunesinannesi17 Kzvural2542 bestlak hiç denemedim Solgar bir şişe bitirdim etkisini gördüm fakat 3 Tablet sabah, 3 akşam seklinde kullanmalısınız alırsanız
gulnihalce Momsmom yine düzenli olarak 2-3 saat arayla gelsede gelmesede sağım yapın. Sagdikca sütümün daha çok geldiğini farkettim.
Momsmom gulnihalce malesef ben 2 saatte bir sagnca sut hic brikmedigi icn hic gelmiyo. Dinlenip uyumak lazm birikir belki
gulnihalce Momsmom kesinlikle öyle zaten dinlenmek ve psikoloji süt arttırır. Böyle karamsar olmayın. “Sütüm var,sütüm yetiyor” deyin beyninize