Ya içtik bu arada, güzel bir gündü. Dolu bir kadeh bitirdim 😬 Bebeğim de bayağı uyanmadı 5 saat kadar uyudu. Üzerinden 4-5 saat geçti yani öyle emzirdim. Bugün gayet iyiyiz. Analık işte. Hür irademe döneceğim günler yakın mıdır :))? Daha çoook var. Olsun, sağlık olsun ama arada kaçamaklar da olsun ki kafayı yemeyelim 🥲