Merhaba sevgili anneler, eşimin yarın doğum günü. Hamile olduğumu öğrenene kısa bir süre kala hediye olarak şarap gelmişti bize. Hamile olduğumu öğrendiğimde sakladık, eşim sen içersin yıllansın demişti . 1 yıl yıllandı yine iyi :)) ben düşündüm bir sofra kuracağım yanına da sürpriz olarak o şarabı açayım dedim. Emziriyorum, bebeğim 5 aylık ve sadece anne sütü alıyor. Akşam 9-10 gibi uyuyor zaten uyuduktan sonra 1 kadeh şarap içsem nee olur? :) zaten 4-5 saate anca uyanıyor tekrar emmek için. Sorun şu ki biberon kabul etmiyor, sağamıyorum da.