Rose Asafeymeninannesi Canım bebegınn süt alerjısı yada laktoz ıntoleransı olablr yüzünde dökntüsüde varmı yoksa olmayadabılır tabı cok sıvı yapması normal degıl demstı doktormz
Asafeymeninannesi Rose teyzesinin mırçç mırçç öptüğü yerde az bir döküntüsü var onada döküntü denmez aslında. Bilemedim ki yaa. Doktor yolu göründü gibi
Tlntln Nry ben de çok zorlanıyorum uyurken kes diyorlar sıpa çıt sesine uyanıyor ben baş parmağını kanattım hiç sorma bütün gün ağladım ana değilim ben diye
Asafeymeninannesi Nry 😊😊 Pedegogların önerdiği ninniler var onu açınca 2-3 dk mest oluo sonra coşuo🤣 o sıra kesebildiğimce kesiyorum geriye kalanını bir şekilde hallediyorum. Yada derin uykuya dalınca kesiyorum. Mesela dün baya derin uyumuştu. Kolunu tuttum tutunca uyusa dahi tepki gösterirdi dün bana MSN demedi 🤣 Allahhhh dedim ve hallettim
Nry Tlntln benimde aynı şey geldi başıma, çok ağladım..Bende emzirirken kesmeye çalışıyorum, çok korkuyorum gene kanatacam diye, o yüzden biraz uzamasını bekliyorum ki anca yoksa diğer türlü yapamam
Neessee Asafeymeninannesi canım bebeğinin ishal olduğunu düşünüyorsan niye doktora gitmiyorsun. Benim oğlum ishaldi ve mukusluydu kakası. Sonrasında süt alerjisi olduğunu öğrendik. Bence kontrolünden önce doktora götür bir muayene olsun sürekli ishal iyi bişe değil sık emzir ki vücudu susuz kalmasın. Sağlıcakla 👋🏻
Asafeymeninannesi Neessee doktora gitmek istemiyorum acil yardım diye bir başlıkta bulunmadım 😊 elbette ki gitcem. Gitmeden danışmak istedim
Damla33 Asafeymeninannesi bez firmasını zengin ediyoruz benimki her açığımda ısıyo ozellikle bekliyo sanirim cogu zamsn temiz beze yapio 😊😊
Rose Asafeymeninannesi Bıde mukuslu yapıyo demıssın ya canm o yuzden dedm ınsallah bıseyı yoktur kuzucugun
Bilgehan Asafeymeninannesi ben de bebeğimi ishal şikayeti ile doktora götürdüm. Günde kaç defa yapıyor diye sordu doktorumuz . 6-7 ye kadar sadece anne sütü alan bebeklerde çok sulu dışkı normalmiş. Sayı 12 13 kere cikarsa ishal deriz dedi. Parazit bakmaya bile gerek görmedi. Ama mukus olayı işi karıştırıyor. O alerji belirtisi olabilir. Bence ihmal etmeyin. İçiniz rahatlasin
Asafeymeninannesi Bilgehan ishal durumundan çok mukuslu olmasına takıldım ben 😏 en fazla 5 defa kirletio diyebilirim o denli yüksek rakamlarda değiliz şükür 🙏
Damla33 Asafeymeninannesi arada mukus bizdede var instagramda bi doktorun yazisinda okudum tek basina mukus onemli deil yazmis kontrole gittigmde sorcm bn yinede bide sesli yapiyo benimki 😊😊