Asafeymeninannesi Hayırlı Ramazanlar güzel annelerimiz 🤗 Fasulyem 2 ay 24 günlük. 1 haftaya yakındır çok çok afedersiniz kakası su gibi 🙄 Bildiğimiz ishal. Günde 3-4 defa altını değiştirir dururum. Normal midir sizce?
Rose Asafeymeninannesi Canım bebegınn süt alerjısı yada laktoz ıntoleransı olablr yüzünde dökntüsüde varmı yoksa olmayadabılır tabı cok sıvı yapması normal degıl demstı doktormz
Neessee Asafeymeninannesi canım bebeğinin ishal olduğunu düşünüyorsan niye doktora gitmiyorsun. Benim oğlum ishaldi ve mukusluydu kakası. Sonrasında süt alerjisi olduğunu öğrendik. Bence kontrolünden önce doktora götür bir muayene olsun sürekli ishal iyi bişe değil sık emzir ki vücudu susuz kalmasın. Sağlıcakla 👋🏻
Bilgehan Asafeymeninannesi ben de bebeğimi ishal şikayeti ile doktora götürdüm. Günde kaç defa yapıyor diye sordu doktorumuz . 6-7 ye kadar sadece anne sütü alan bebeklerde çok sulu dışkı normalmiş. Sayı 12 13 kere cikarsa ishal deriz dedi. Parazit bakmaya bile gerek görmedi. Ama mukus olayı işi karıştırıyor. O alerji belirtisi olabilir. Bence ihmal etmeyin. İçiniz rahatlasin
Kuckadam Asafeymeninannesi 4 ay 22 gunluk oglum hala sivi sirtindan cikiyor anne sutu aliyorsa normal demisti doktor anne sutu bu yani karni doyuyor sindiririmi calisiyor dedi
Asafeymeninannesi Kuckadam yaa 😊 azda olsa rahatladım cidden. Çok teşekkür ederim 🙏❣️Aynı durumu bende yaşıyorum sırtına kadar kirlenio ne yazık kii🙄😏 yalnız arada mukuslu gibi yaa sanki. Sizde durumlar nasıl?
Nry Bende 2 ay 22 günlük benim doğduğundan beri hep sıvı yani ishal gibi görmüyorumda sıvı yani, bende normalidir die düşünüyordum yani daha küçük ve sürekli anne sütü içiyor ya( birde ilk bebiş yalnızım)
Kuckadam Nry yani anne sutu bu rengi sapsari bide civik civiksa bisey olmaz simdi bide alerjiciler gelir onlar hemen doktora gotur derler ben kacayim 😃😁
Kuckadam Asafeymeninannesi yani bazen oluyor bide cocugun kakasi yesile caliyordu kafayi yedim uzuldum annem dedim annem neler yiyosun gozden gecir dedi nescafe iciyorum gunluk 1 2 oyle ayiliyorum annem kes bak dedi kestim ertesi gun duzeldi agzima surmuyorum artik
Asafeymeninannesi Nry ayy hiç deme. Babamız bezlerine çalışıo resmen. Çişli bezini değiştiriyorum tam bağlarken kirletio altını sıpaa🤣🙄
Damla33 Asafeymeninannesi bez firmasını zengin ediyoruz benimki her açığımda ısıyo ozellikle bekliyo sanirim cogu zamsn temiz beze yapio 😊😊
Kuckadam Nry ayy aynen ya cok guldum bitek benim esim diyo saniyordum dur annesi ben bakicam altina diyor gene memenem yapmis oglan diyor
Asafeymeninannesi Kuckadam bizimkinin kakası üşüyünce yeşile dönüo Ahh annelerimiz ❣️ Allah başımızdan eksik etmesin 🙏
Nry Kuckadam evet aynen yiyediklerimizden oluyor ve birde kucağımıza oturduğunda da aynı şey oluyor yeşil oluyor