BBmom kartopuannesi ağzına o su geldiğinde yüzünü ekşitiyor genelde. Dediğiniz gibi kokuyor. Örtülerini sarartıyo. Bir de yatarken başını genelde sağa yuksrı doğru tutuyor. Reflünün şiddetlisinde ağız dolusu kusma oluyor kilo kaybı oluyor. Şükür o derece değil.
kartopuannesi BBmom olabilir ama saol dikkat ederim ne gbi şikayetler oldu gözden kaçırmak istemem insanın ilk bebeği olunca pimpirikleniyoruz haliyle şikayetlar aynı olursa hemn doktora götürüm
[silindi] idilolo o hem çok içtiği içindir hemde bizim burda tabiri sütünüz yaradığı için lor gibi kusar midesi de rahatlar öyle deriz su gibi kusmasa lor gibi kusarsa sıkıntı yok kaç aylık ?
Pelindefnederen Bizimde aynı sürekli agliyo yavrum yakiyo heralde zaten 1 aylıkken tüm batın ultrasonu çektiler yemek borusu mide geçişi tarafında darlık vardı ve bişi yapılamıyor bu ağlamalar ne zaman bitecek bilmiyorum