kartopuannesi evet bizimkinin de öyle. Doğduğundan beri var ama. Yani bizimkinin üşütmekle alakalı olduğunu düşünmüyorum. Bizimki mamayla besleniyor sindirimi zor ona bağladım. Birçok yatak örtüsü bundan dolayI sarardı. Bir de bebeklerde fizyolojik reflü diye bir şey var. Kilo alımıno etkilemediği sürede müdahale etmiyorlar. Yüzüstü durdukça karnına baskı oluyo ondan da olabilir. Ama tabi üşütmüş de olabilir yediğiniz bir şey etkilemiş olabilir . Hepimiz arada hazımsızlık yaşarız. Muhtemelen öyle bir şey😌