Arifeeee 21 aylık oldu deli gibi sönüyor savruluyor uyanıyor habire ..Üstüne üstelik iştahsızlık ya başladı huyu su 1 haftada değişti oğlumu taniyamiyorum mutsuz …çok mutsuz yani anlamiyorum düzeni değişti gündüz dahi uyumak istemiyor direniyor uyursada hemen kalkıyor 20 dk da …Çok söylenecek şey var ama çözüm ? Bekliyorum düzelecek eski haline dönecek inşaallah diye