Arifeeee benim oğlumda öyleydi yaklaşık 22 aylık olana kadar sürdü çıldırıyodum bütün gece beşik sallamaktan, hele o dönüp durması yokmuydu kırk kere yerimden kalkardım üstünü düzeltmeye, bende deli olurdum uykusuzluktan artık diş miydi huyu muydu bilmiyorum ama şükür ki bi iki aydır gece yatıyo sabah kalkıyo bazen kıpırdandığı oluyo tabi ama eskisi gibi olamaz yani, sadece sabretmek gerekiyo geçiyo bi şekilde umarım sizinki de geçici bi süreçtir.