mommyandson Kızlar aralıklı oruç diyetiyle kilo veren var mı? 16/8 olarak mı yaptınız? (Başlamak istiyorum ama yapabilir miyim endişesi vaaaar🤯 oğlum 19 aylık ve ben 19 aydır kilo vermek istiyorum🤪)
Gunsss mommyandson onunla kilo veren çok var etrafımda bende başlayacağım. Şuan evdeyim ve bir düzenim yok işe başladığımda aralıklı orucada başlıcam. Annem çok düzenli yapmadı sadece haftaiçi yaparak 1 ayda 3 kilo verdi bile
kaganege mommyandson ben 16/8 yapıyorum. Ben bu diyetle rahat kilo veriyorum. Gece yemek yeme gibi alışkanlık varsa ilk bir kaç gün zorluyor iradeyi kontrol etmek gerekli ama sonra mide küçülüyor ve kilolar hızla gidiyor
Zera mommyandson Ben her zaman bu sekilde besleniyorum, dogumda 16 kilo aldim 4-5 ay icinde hemen hemen hepsi gitmisti.
2Minnosannesi mommyandson 🙋♀️🙋♀️ Ben yapıyorum 79 günde 19.1 kilo verdim 💃💃🥳🥳🥳 hala da yapıyorum ayın 15inde 3 ay olacak başlayalı hedefim 3 ayda 25 kilo vermiş olmak 15inde tartılacam
mommyandson Gunsss ben de çok istiyorum. Acıkcası biraz daha saglıklı beslenmek, biraz daha yediklerime dikkat etmek ve bol su icmek istiyorum. Ben su anda sadece yemek icin yiyorum, canım sıkılıyor yiyorum🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Gunsss mommyandson bende öyleyim ya gündüz sürekli yiyorum canım sıkılıyor yiyorum üzülüyorum yiyorum mutlu oluyorum yiyorum 🤦♀️🤦♀️
Aysetalha Benim arkadaşım da yapıyor etkisi bayaa oldu. Ama ben mantığını çözemedim 😁😁 arkadasa sormaya da fırsatım olmadı burada görünce bir sorayim size nasıl oluyor bu diyet 😅
mommyandson Aysetalha 16 saat yemeyip 8 saat içinde sınırsız bir şekilde yiyorsun. Aralıklı açlıkta abur cubur pek önerilmiyor.
mommyandson Gunsss bende oyle onceden neden boyle degıldım dıye dusunuyorum. Fakat simdi uzulunce hep birseyler yiyorum. Sanırım duygusal aclık bu 🤷🏻♀️ 1.72 boyum 60 civarlarıydı kilom simdi ise 74 🤢
Gunsss mommyandson kesinlikle duygusal açlık🥺 inşallah veririz bu kiloları ya çok üzülüyorum artık. Üzüldükçede yiyorum kısır döngüye girdim 😂
mommyandson Gunsss bendeeeee!!! Sanırım pandemi hepimizin psikolojisini biraz etkiledi… aslında bu aralıklı oruc dedikleri hayat stilini diyeyim hep yapabilirse insan saglık acısından da iyi
mommyandson Aysetalha saatleri sen ayarlıyorsun canım, mesela kahvaltıyı 9 da mı ediyorsun saat 9dan 17.00 e kadar diledigini yiyorsun fakat sonrasında hicbir sey yemiyorsun (su, kahve gibi şeyler hariç) mesela kimileri 12/1 ekadar kahvaltı etmiyor ki daha uzun yiyebilsinler
mommyandson kaganege öyle mi dersiniz? Yazılanları okudukça heyecanlanıyorum!!! Zaten gece beslenmesi saglık acısından olur olmaz vakitlerde olur olmaz seyleri yemek de saglık acısından pek iyi degil
mommyandson 2Minnosannesi ya harikasınız!!!!! Hic kaytarmanız falan oldu mu? Yemek saatlerinde sekerli seyler yediniz mi yanda gene dikkat mı ettiniz? 💚💚💚💚💚
H12345 2Minnosannesi mantığını anlatır mısınız Yani 8 saat yemek 16 saat aç kalmak nasıl oluyor yani 8 saat boyunca hersey yenilmiyor herhalde ekmek pirinç vs ? Bir gününüzü anlatır mısınız lütfen
Esraa- Bende 3 gündür başladım. 63 le başladım. Bugün 61.2 olmşm. Ekmek, şeker, abur cubur yok. 5 ten sonra sadece sıvı alıyorum.
mommyandson Esraa- süpersiniz, süpeeeeer!!! cok mutlu oluyorum okuyunca.. ama ben yapabilir miyim bilmiyorum🤔 hayır yerken mutluyum lezzetli oldugu icin🤪 ama sonrasında gene mutlu degilim ki konteyner mıyım ben herseyi mideme atayım🤪
mommyandson ebruliev haha, neden ki? bana daha kolay geliyor acıkcası diyet yapmaktan onu bunu ye bunları yeme falan hazırlayamıyorum kendime ayrı seyler vaktim olmuyoooor!!!!