Cennet24 Mom2245 şükür bende erken yapmak istiyorum biraz kıyamıyorum ama buyukken daha çok acıyor gibi
bikerem Cennet24 2.5 aylikken oldu,inanin bizim oyle kolaydi ki,aşı bile daha zordu,ne aglama ne agri sizi huysuzluk,hicbirsey hissetmedi cok sukur,cok cok rahatti
Acemianne38 Cennet24 şuan 6 aylık 1 hafta önce yaptırdım 2 gün sıkıntılı oluyor biraz ama bebekten bebeğe değişir tabi , kremini düzenli sürdük sünnetten 2 gün sonra suya oturttuk hergün ,zaten çişi antibiyotik gibiymiş çok şükür bi sorun olmadı bez ile daha kolay iyileşiyormuş sünnet bence en iyisi bebekken aklı ermiyorken yaptırmak
Umut_merve Cennet24 52 günlük yaptırdık ilk gün biraz ağrısı oldu fito krem ve kantaron yağı kullandık bir hafta da geçti. Kesinlikle küçükken yaptırın.
Dilekkkrn Cennet24 12 günlükken yaptırdım o kadar rahat ki 2 gün sadece bi düzeni bozuluyor ama yenidoğan normal zaten anestezisiz 10dakikada oldu bitti.
Miniklord Cennet24 yenidoğan dönemde yaptıracaktım bende ama bir buçuk yaştan önce yapılmamalıymış. Çok ünlü bir cerrah söyledi direk onunla görüştüm. Bizde bir buçuk yaşı bekliyoruz .
bikerem Miniklord demek ki doktorlar farkli farkli gorusteler,biz de prof dr ile görüştük ve yaptirdik,sinirlerin en ic katmanda oldugunu isteseler de oraya girip zarar veremeyecegini en uygunun yenidogan sunneti oldugunu soyledi,
Betull0634 Cennet24 4 aylikken yaptirdin ilk gunu atlattiktan sonra iyi ki yaptirmisim dedim ilk gunden sonra hic bir sıkıntı olmuyor
Miniklord Cennet24 bunu bir doktor topluluğunda konuştuk hepsi birden karşı çıktılar ve ilk başta o çok ünlü dediğim cerrah hayır dedi . Çünkü alınması gereken kısım daha tam oluşmadığı için sinirleri zedelenebiliyormuş . Çocuk ergenlik çağına geldikten sonra sıkıntılar çıkmaya başlıyormuş eğer utanmadan doktora giderse ozaman çıkıyormuş sebep ortaya . Erken boşalma , iktidarsızlık cinsel sorunlar vs vs gibi erkek rahatsızlıkları vs çoğu erken sünnetten kaynaklıymış . Türkiye bunu en iyi tedavi eden bir doktor resmen ciddi paralar kazanıyormuş .. bende duyunca şok olmuştum illa erken yaptıracağım diyorsan mutlaka en az 1,5 yaşa kadar bekle dedi doktor bana .