Cennet24 Deneyimli anneler sizce bebek ne zaman sünnet edilmeli küçükken ettirenler nasıl bir dönem oldu çok ağrıyor mu ve sonrasında nasıl bı süreç oluyor deneyimlerini paylasirsaniz sevinirim 🤗
kitapseveranne Cennet24 kesinlikle en erken nezaman ettirebilirseniz o kadar erken sunnet ettirin cunku buyudukce zor oluyir benim tavsiyem yeni dogan sunneti ama imkan yoksada 1 yasini doldurmadan
Gediz-01 Cennet24 bebeğim 4 aylık 3 aylıkken sünnet ettirdik sadece 1 gün ağrısı oldu ağlamasi falan 1 gün surdu. Ondan sonra normaldi yani hiç sıkıntı yaşamadık çok şükür 🤲 erken ettirin diyorlar daha kolay oluyormuş, gerçekten bizimki fazla bilmedi.
Mom2245 40 günlükken ettirdim ilk çişte çok ağladı korkuttu beni öğlene doğru sünnet oldu gece unuttu bidaha da ağlamadı calpol verdim bir kaç defa 1 haftada felanda iyileşti
Cennet24 Mom2245 şükür bende erken yapmak istiyorum biraz kıyamıyorum ama buyukken daha çok acıyor gibi
Ogretmennannee1 Cennet24 Dr. Laf 6 aylıkken uygun buluyorlar. Ben baya araştırmıştım . Erken yaptiricaktim . Tam 6 aylık yaptrdim . 1 hafta olmadan iyileşti emekliyordu birde
YusuffunAnnesii Cennet24 bebegin kucukse hic dusunme 22 aylik oglumi yaptirdik 3 hafta fln oluyo inan cok zor gecti kucukken daha kolay olyr 🧡
Gzd2016 YusuffunAnnesii geçmiş olsun benim bebeğimde 20 aylık olacak düşünüyoruz nasıl geçti anlatırmısınız
Akinezgi Cennet24 3 aylıktı sünnet oldu ilk çişi dışında hç aglamadı 3 günde iyi oldu dönmeye emeklemeye başlamadan ettirmeni tavsiye ederim hemen geçiyor
Perfect_woman Cennet24 ben 5 buçuk aylikta ettirdim bı daha oğlum olursa kırkı çıkarsa yaptırırım hemen çok pisman oldum
kahveli_anne Cennet24 Oğlum 24 günlükken sünnet ettirdik.hayatımda verdiğim en doğru kararlardan biri olduğunu düşünüyorum.😄 O kadar rahat ettim ki sağdığım sütü bitirene kadar sünnet bitti. Bi gram bile ağlamadı. İlk bir ay içinde yapılmasını şiddetle tavsiye ederim .
Wanderlust Cennet24 ilk 3 ay icinde yapilani en rahat ve kolayi. 2aylikken dikisli yaptirdik verdigimiz en dogru karardi. Daha o aksam bile hic olmamis gibiydi ertesi gun gezmeye gittik fln hic anlamadi hissetmedi bile haftasi olmadan da dikisleri dusmeye basladi o kadar rahat atlattik ki keske daha erken bile yaptiraaydik dedik bebek donmeye hareketlenmeye baslamadan en uygun zamani donmeye basladiginda zor olur daha bilinclenince en zoru bence ora gorucek bilicek fln kuzenlerimde hep travma oldu o goruntu o yuzden erkenden yaptirdik
nimetgamze 1 haftalıkken yaptırdık biz sünnet. Ağrısız sızısız geçti. Kremle uyuşturup yapıyorlar zaten. Dikişsiz yapıldı.
mercimeksmom Cennet24 Oğlum 15 aylık, salı günü yaptırdık sünnetini o günden beri perişanız, hayatımın en büyük pişmanlığı desem yeridir, 40ı çıkmadan ettirin imkan varsa. büyüyünce çok zor oluyomuş😩
Lizbon Cennet24 15 günlükken 3 günde iyileşti en iyi karar. İleride çocuğa travma yaratmaktansa kücükken yaptırılmalı diye düşünüyorum
TalentedMom Cennet24 bebekken yaptırmak çok mantıklı ben 1 yaşında yaptırdım daha erken istedim ama ben doğum yaptıktan 1 ay sonra pandemi patladı mecbur uzadı